Door Peter Baks op 16 juli 2013

Bovengemeentelijke onderwijsvisie gevraagd

Tijdens de behandeling van de begroting 2013 (algemene beschouwingen) in 2012 hebben we als fractie een motie ingediend met als vraag het opstellen van een bovengemeentelijke onderwijsvisie. Het college gaf destijds aan dat de regio daarmee bezig is en dat zij niet voor Oost Gelre apart zo’n visie wilden opstellen. Wij hebben met de aanvullende memo voor de Ni-je Veste het eerste hoofdstuk van zo’n visie op onderwijsontwikkelingen in onze Gemeente gelezen. Wij dringen er bij het college op aan om de volgende hoofdstukken te gaan maken over de rest van onze kernen, groot en klein. Daarmee krijgen we dan een Oost-Gelrese invulling van onze motie. Prachtig, een mooie examenscriptie!

Peter Baks

Ik ben Peter Baks, lid van de steunfractie. Over duurzame energieopwekking Klimaatsverandering vraagt om een inspanning van ons allemaal. Na het Akkoord van Parijs en de Klimaatwet zijn ook wij als Oost Gelre aan zet om onze bijdrage te leveren aan grootschalige duurzame energieopwekking. Samen moeten we ons aandeel leveren. Natuurlijk zetten we fors in

Meer over Peter Baks

Waar ben je naar op zoek?