Door Peter Baks op 16 juli 2013

Bovengemeentelijke onderwijsvisie gevraagd

Tijdens de behandeling van de begroting 2013 (algemene beschouwingen) in 2012 hebben we als fractie een motie ingediend met als vraag het opstellen van een bovengemeentelijke onderwijsvisie. Het college gaf destijds aan dat de regio daarmee bezig is en dat zij niet voor Oost Gelre apart zo’n visie wilden opstellen. Wij hebben met de aanvullende memo voor de Ni-je Veste het eerste hoofdstuk van zo’n visie op onderwijsontwikkelingen in onze Gemeente gelezen. Wij dringen er bij het college op aan om de volgende hoofdstukken te gaan maken over de rest van onze kernen, groot en klein. Daarmee krijgen we dan een Oost-Gelrese invulling van onze motie. Prachtig, een mooie examenscriptie!

Peter Baks

Woont in Lichtenvoorde Mijn motivatie om in de gemeenteraad van PvdA Oost Gelre te zitten: Mijn motivatie komt voort uit belangstelling voor het Openbaar Bestuur en in het bijzonder voor dat bestuur in de gemeente. Dienstbaarheid aan de burger en nieuwsgierigheid voor het reilen en zeilen in de gemeente Oost Gelre motiveert mij tijd en energie

Meer over Peter Baks