Door Richard Klein Tank op 17 mei 2013

De Fractie over de verbouwing van het gemeentehuis in Lichtenvoorde

De top 5 aan noodzakelijke investeringen verrichten in het gemeentehuis uit oogpunt van arbeidsomstandigheden: het is een standpunt dat wij altijd ondersteund hebben. Daar hoeven we geen grote beschouwingen aan te wijden. Waarom stelt het college niet voor om de vernieuwing van de inrichting en het stofferen van de oudbouw van het gemeentehuis er meteen bij te betrekken? Ook dat is een investering die een grote urgentie heeft en die ongeacht toekomstige keuzes of ontwikkelingen van waarde is. Ook dat is een investering waar wij ons nimmer tegen hebben verzet, omdat ze los staat van wat de strategie en vooral samenwerkingsdiscussie ons zal brengen. Schuifdeuren bij de hoofdentree bij tal van nieuwe gemeentehuizen in de omgeving lijken gewoonte. Waarom dan toch een draaideur? Waak in ieder geval voor draaideurambtenaren!

Richard Klein Tank

Mijn naam is Richard Klein Tank, 52 jaar, geboren en getogen in Groenlo. Met passie en gedrevenheid zit ik in de gemeenteraad van Oost Gelre, sinds 2010 als fractievoorzitter. Ook ben ik plaatsvervangend voorzitter van de raad. Dat wil zeggen dat ik tijdens een raadsvergadering burgemeester Annette Bronsvoort vervang als zij afwezig is of zelf

Meer over Richard Klein Tank