Door op 7 oktober 2013

Meet and Greet met Jetta Klijnsma, in Lichtenvoorde

Staatssecretaris Jetta Klijnsma heeft in de campagne voor de Tweede Kamer-verkiezingen beloofd nog een keer naar Antoniushove in Lichtenvoorde te komen. Zij zal die belofte waarmaken op zaterdag 12 oktober aanstaande. Dan gaat zij samen met de fractie en het bestuur van de Partij van de Arbeid Oost Gelre in gesprek met bewoners en winkelend publiek. Daarna komt men bijeen in Antoniushove om daar met bewoners* te praten. Belangstellenden kunnen daar ook vragen stellen aan Jetta, Richard Klein Tank en Peter Baks. Over de politiek in Den Haag, zoals de pensioenen, de ww of de bijstand, maar ook over de voorlopige standpunten in het concept-verkiezingsprogramma van de PvdA voor de gemeenteraadsverkiezingen op 19 maart a.s. Daarom zijn ook leden van de programmacommissie aanwezig. Iedereen is van harte welkom!

Even praktisch:
Tussen 15.00 en 15.45 uur is men op straat te vinden (omgeving Rapenburgsestraat).
Vanaf 16.00 uur start in Antoniushove (Rapenburgsestraat 33, Lichtenvoorde) de meet and greet. Iedereen is daar welkom om een vraag aan Jetta Klijsma of het team van PvdA Oost Gelre te stellen.

Mocht u schriftelijk vragen willen stellen aan Jetta, die dan door haar beantwoord worden tijdens haar bezoek aan Lichtenvoorde, dan kunt u die vragen hier stellen. De afdeling zal haar antwoord aan u mailen.

* onder voorbehoud