Richard Klein Tank lijsttrekker PvdA, Gelijke kansen voor iedereen

12 maart 2022

Ondanks een voor ons teleurstellend resultaat zullen we ons net als in de afgelopen jaren sterk blijven maken voor alle inwoners van de gemeente Oost Gelre.

Gelijke kansen voor iedereen

Als PvdA geloven we dat solidariteit de belangrijkste bouwsteen is van onze samenleving. Met veel mensen gaat het goed, maar de coronacrisis heeft laten zien dat een groeiende groep mensen achterop dreigt te raken. Er zijn groeiende verschillen in inkomen, vermogen, opleidingskansen, arbeidszekerheid, gezondheid, levensduur en de toegang tot de woningmarkt. De PvdA staat voor een lokale samenleving die verbonden is waarin iedereen gelijk behandeld wordt en gelijke rechten en kansen heeft. Een samenleving die inclusief is, waarin iedereen meedoet.

PvdA in de coalitie

Het wordt tijd voor een nieuwe coalitie in Oost Gelre met meerdere partijen. Een coalitie waarin het sociaaldemocratische geluid helder doorklinkt. Lees hieronder wat onze speerpunten zijn of bekijk op onze facebookpagina onze reeks campagnefilmpjes.

Speerpunten Klik op onderstaande link:

Tekst PvdA Elna GG 9 maart opmaak