Door op 18 september 2013

Straten Generaal

De Partij van de Arbeid organiseert zaterdag 21 september weer een landelijke Straten-Generaal, de eerste zaterdag na Prinsjesdag. Traditiegetrouw gaat de afdeling Oost Gelre van de PvdA dan de dag er voor in Groenlo en op de dag zelf in Lichtenvoorde de straat op om te praten met de inwoners over wat zij vinden van de plannen voor het komende jaar. Ook wordt tijdens deze speciale editie van ´PvdA in de buurt´ aandacht besteed aan wat inwoners belangrijk vinden in onze gemeente.  De fractie zal dan ook verantwoording afleggen en speciale daarvoor gemaakte flyers uitdelen.

Ga met ons in gesprek… op vrijdag 20 september op de markt in Groenlo, vanaf 16.00 uur. Op zaterdag 21 september zijn we vanaf 10.00 uur te vinden op de markt in Lichtenvoorde.

De PvdA is op deze dag in meer dan 60 steden en dorpen te vinden op markten, pleinen en in de wijken.  De dag wordt afgesloten met de Politieke Ledenraad in Zwolle waar partijleider Diederik Samsom zal spreken.